Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby procedury zwrotu jak i reklamacji przebiegały szybko. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

 

Procedure Gwarancji

Odstąpienie od umowy:

  1. Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie do czternastu dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie.
  2. Jeżeli zdecydujecie się Państwo odstąpić od umowy, prosimy poinformować nas o tej decyzji. Można w tym celu skorzystać z załączonego wzoru: Formularz_zwrot.PDF .  Prosimy o wypełnienie powyższego formularza, zeskanowanie i wysłanie pocztą elektroniczna na adres: sklep@bovoweb.pl 
  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  5. Sprzedający zwróci konsumentowi dokonane przez niego płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem oraz nie zostaną one sprawdzone. 
  7. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem jeśli na sprzęcie komputerowym zostaną założone jakiekolwiek hasła przez konsumenta. 

 

Rękojmia i reklamacje

  1. Kupujący będący konsumentem może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów, jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną, a wady te zostaną stwierdzone w terminie dwóch lat od dnia wydania mu produktu, jeżeli produkt był nowy oraz w terminie jednego roku od dnia wydania mu produktu, jeżeli produkt był używany.

Po tym okresie uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają.

Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedającego w terminie czternastu dni od dnia ich złożenia.

  1. Kupujący będący konsumentem, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć produkt wadliwy na adres Sprzedawcy, po wcześniejszym pisemnym lub telefonicznym uzgodnieniu ze Sprzedawcą sposobu dostarczenia reklamowanego produktu.
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją. Zasady udzielania gwarancji i składania reklamacji związanych z roszczeniami gwarancyjnymi opisane zostały w pkt. VI.
  3. W stosunku do sprzedaży produktów na rzecz Kupującego nie będącego konsumentem, Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Kupujący nie będący konsumentem może złożyć reklamację dotyczącą zawartej umowy sprzedaży z uwzględnieniem jednak ustępu 4. niniejszego punktu. Sprzedawca rozpoznaje tak złożoną reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia jej złożenia.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

W razie jakichkolwiek pytań badź problemów prosimy o kontakt telefoniczny badź mailowy podany na podstronie Kontakt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl