Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ - Często zadawane pytania
  1. Jak kupić produkt?
    - Produkt mogą Państwo zakupić przez nasz sklep internetowy w adresie bovoweb.pl na kilka sposobów. Płatność po przedpłacie / płatność za pobraniem lub raty. W przypadku problemów z dokonywaniem zakupów, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail. Ten sam asortyment mamy także dostępny na aukcjach allegro: bezuszny_kubek lub Bovoweb_PL
  2. Jak sprawdzić dostępność produktów? 
  3. Jak produkt zostanie wysłany do mnie?
    - Produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub na życzenie klienta Paczkomaty inpost / przesyłka kurierska pocztą polską lub odbiór w placówce pocztowej. Preferujemy wysyłkę przy pomocy kuriera DPD. Paczki wysyłane DPD zazwyczaj docierają do naszych klientów na drugi dzień. Przy wyborze paczkomatów inpost należy liczyć około 5 dni.
  4. Jak zapłacić za produkt?
    - Nasz sklep posiada zintegrowane płatności online w tym płatności kartą, zawsze mogą też Państwo wybrać opcje przesyłki pobraniowej.
  5. Czy mogę odebrać produkt osobiście?
  6. Czy obsługują Państwo paczkomaty?
    - Tak, realizujemy wysyłki do paczkomatów. Proszę jednak wziąć pod uwagę, że przy większych laptopach 15-17" jesteśmy mocno ograniczeni przez wymiar skrytek, co do bezpiecznego zapakowania sprzętu na czas transportu. Sprzęt 12-14" bez problemu bezpiecznie zapakujemy na czas transportu przy użyciu paczkomatów.
  7. Jak sprawdzić status zamówienia?
    - Wszelkie informacje na temat statusu zamówienia otrzymają Państwo na e-mail podany w trakcie zamówienia / na e-mail, który został przypisany do założonego konta w sklepie Bovoweb.pl
  8. Mogę prosić o dodatkowe zdjęcia produktu?
    - Niestety nie wykonujemy dodatkowych zdjęć.Maja Państwo zawsze 14 dni na zwrot sprzętu, jeżeli się nie spodoba, to bez problemu mogą Państwo zwrócić.
  9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    - Na każdą sprzedaż wystawiamy fakturę VAT, do wyboru brytyjska faktura VAT 0% oraz Polska faktura VAT 23%. Przy każdym sprzedawanym produkcie należy wybrać rodzaj faktury, którą chcą Państwo otrzymać na zakup. Po dokonaniu wyboru FV cena produktu zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
  10. Czy mogę zmienić produkt po zamówieniu?
    - Zamówienia realizujemy bardzo szybki, zatem jeżeli nastąpił błąd w wyborze produktu, prosimy o pilny kontakt e-mail lub telefoniczny.
  11. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat gwarancji?
    - Informacje na temat każdej gwarancji umieszczamy w aukcji. W przypadku aukcji allegro zazwyczaj znajduje się na końcu specyfikacji technicznej lub na samym dole w rozwijanej zakładce Gwarancja.
  12. Mam problem z zakupionym produktem, co mam zrobić?
    - Jeżeli produkt jest na gwarancji producenta, która obowiązuje w Polsce to w pierwszej kolejności zalecamy kontakt z serwisem producenta.
    - Jeżeli posiadają państwo gwarancję rozruchową lub naszą rozszerzoną gwarancję serwisową to zapraszamy do kontaktu e-mail lub telefonicznego w celu ustalenia szczegółów rozwiązania problemu.
  13. Czy mogę zwrócić produkt?
    - Tak, mają Państwo 14 dnia na przetestowanie otrzymanego produktu. Jeżeli nie spełnia oczekiwań, bez problemu można go zwrócić. Proszę Pamiętaj o tym aby zwrócić produkt w niezmienionym stanie, czyli np. usunąć sprzęt z kont typu icloud, usunąć założone ewentualne hasła bios, zwrócić sprzęt z zainstalowanym systemem operacyjnym i sterownikami.
  14. Czy mogę obejrzeć sprzęt na żywo?
    -  Jak najbardziej tak. Sprzęt można będzie obejrzeć w lokalizacji Około 50 km od Rzeszowa. Nie prowadzimy żadnej wystawki sprzętu. Do wglądu jest tylko sprzęt, który zostanie zamówiony na oględziny. Maksymalnie do oględzin mogą Państwo wybrać 4 laptopy z naszej oferty. W specyfikacji technicznej każdego urządzenie widnieje oznaczenie numeru magazynowego, które należy do nas przesłać.  Oględziny sprzętu możliwe są około 4 dni po przesłaniu informacji, którego laptopa chcą Państwo zobaczyć. Punkt obsługi klienta nie prowadzimy żadnej wystawy laptopów, obejrzeć tam Państwo mogą tylko i wyłącznie wcześniej zamówiony do oględzin / odbioru sprzęt!   
  15. Układ klawiatury.
    - W większości nasze produkty posiadają klawiatury qwerty o układzie UK (Angielskim), który jest mocno zbliżony do tego używanego w Polsce US. Informacje na temat układu klawiatury, znajdują się w każdej aukcji. Na życzenie możemy dołączyć za darmo stickery (naklejki) spolszczające. Nasza firma jednak proponuje po prostu zakupić te kilka klawiszy na stronie klawiszedolaptopa.pl niż stosować naklejki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl